• 1403/01/05 - 09:45
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای گشت مشترک نظارتی دامپزشکی و مرکز بهداشت در شهرستان رودان

بازدید مشترک اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از منطقه سیاحتی زیارتی سید سلطان محمد (ع) این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رودان، در راستای طرح تشدید نظارت و بازرسی از کلیه مراکز تهیه، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، حمیدرضا محبی رییس این اداره، به همراه دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، از مراکز و اصناف و اماکن تولید و توزیع غذای با منشاء دامی  در روستای سید سلطان محمد (ع) از توابع بخش مرکزی شهرستان بازدید کردند.

محبی بیان کرد: با توجه به رسالت سازمان دامپزشکی جهت حفظ و تأمین بهداشت عمومی جامعه، کارشناسان این اداره بازدیدهای مستمری از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، توزیع کنندگان و سایر فعالان این عرصه را، در دستور کار دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص روستای پیرچوگان و حضور مسافران و زائران آقا سید سلطان محمد (ع) در این منطقه و همزمان شدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و این موضوع حساسیت فعالیت و بازرسی های نظارین دامپزشکی را، چند برابر می کند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان رودان در پایان اظهار داشت: با توجه به همزمانی طرح تشدید نوروزی و طرح تشدید نظارت‌های ماه مبارک رمضان، همکاری سایر دستگاه های نظارتی مرتبط، نظیر؛ اصناف، تعزیرات، جهادکشاورزی، صمت و شبکه بهداشت و درمان با کارشناسان و بازرسان این اداره، به منظور حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه و سلامت همشهریان، بسیار مثمرثمر خواهد بود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان رودان
  • کد خبر : 316862
کلمات کلیدی
roudan roudan

roudan roudan

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه