• 1402/11/18 - 06:44
  • تعداد بازدید : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دهه فجر مبارک

96 هزار رأس دام عشایری در نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی استان هرمزگان، تحت پوشش واکسیناسبون قرار می گیرد

دکتر مصطفی فخرآبادی پور: نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی در 65 ایل عشایری بخش های شمیل و فارغان شهرستان حاجی آباد، اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، در حاشیه برگزاری مراسم آغاز نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی در استان هرمزگان، به خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، 65 ایل عشایری بخش های مرکزی و فارغان شهرستان حاجی آباد، تحت پوشش خدمات رایگان قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، تحت عنوان "شهدای راه قدس"، در مناطق عشایری شهرستان حاجی آباد عملیاتی شد و در این حرکت جهادی، ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب رزمایش جهاد دامپزشکی به 65 ایل عشایری در بخش های مرکزی و فارغان شهرستان حاجی آباد خدمت رسانی می شود و نیروهای فنی دامپزشکی با همکاری نیروهای بسیجی،  بالغ بر 96 هزار رأس دام عشایری را تحت پوشش واکسیناسیون تب برفکی، قرار خواهند داد.

دکتر فخرآبادی پور افزود: اکیپ های عملیاتی علاوه بر واکسیناسیون رایگان دام ها، ویزیت و درمان رایگان دام های مذکور را نیز در دستور کار خواهند داشت و علاوه بر آن به منظور مبارزه با با بیماری های انگلی، سطحی در حدود 400 هزار متر مربع از اماکن دامی مذکور را، تحت پوشش سمپاشی قرار خواهند داشت و آموزش چهره به چهره دامداران را نیز در حین اجرای این رزمایش، انجام خواهند داد.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان اظهار داشت: ارائه خدمات رایگان و سلامت محور دامپزشکی با هدف تولید بر بستر بهداشت می باشد، که رشد تولید و مهار بیماری ها را، در پی خواهد داشت.  

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314917
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه