• 1403/01/07 - 08:28
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

328 کیلوگرم فرآورده خام دامی در قشم معدوم شد

در بازرسی های، بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، فرارده های خام دامی غیرقابل مصرف، ضبط و از چرخه مصرف همشهریان خارج شد.

328 کیلو 560 گرم فرآورده های خام دامی در قشم ضبط و معدوم شد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، محمدصدیق ارم رییس این اداره، از اجرای طرح تشدید نظارتی دامپزشکی ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

ارم گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون کارشناسان این اداره، در بازدیدهای اختصاصی و مشترک با سایر ارگان ها نظارتی، مقدار 328/5 فرآورده های خام دامی را ضبط، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم اظهار داشت: از زمان شروع این طرح تعداد 102 نوبت سر بازدید انجام و در این بازدیدها؛ تعداد 10 مورد تخلف بهداشتی ثبت و مقدار 328 کیلو 560 گرم فرآورده های خام دامی اعم از گوشت قرمز و مرغ و ماهی و آبزیان حرام گوشت، ضبط و معدوم شد.

ارم از همشهریان گرامی و مسافران نوروزی که به قشم سفر می کنند، خواست: در تهیه فرآورده های خام دامی از مراکز عرضه مجاز و تحت نظارت این اداره اقدام نمایند و به لیبل و تاریخ مصرف مواد خام دامی دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به منظور برخورد قانونی، در اسرع وقت به اداره دامپزشکی، اطلاع رسانی کنند.  

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 316933
qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه