• 1399/08/05 - 14:08
  • تعداد بازدید : 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته پدافند غیرعامل گرامی باد

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

دکتر جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در هفته پدافند غیرعامل گفت: بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان طی پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم میسازد. پدافند غیرعامل در عرصههای مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا میکند و از اینرو ضروری است تمام مدیران دستگاه های اجرایی، صاحبنظران، دانشگاهیان و نخبگان محترم برنامهریزی و طرحریزی لازم و مناسب را برای پیاده کردن اصول و مبانی پدافند غیرعامل انجام دهند.

اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، پدافند غیرعامل را به عنوان یکی از موضوعات روز و کاربردی در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود، خصوصا' در مبادی ورودی محموله های مرتبط با دامپزشکی  قرار داده است و با توجه به شرایط کنونی کشور که دشمنان ایران اسلامی از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی نمایند، واجب است که تمام دست‌اندرکاران، نهادها و سازمان‌ها، نهادینه‌سازی فرهنگ پدافند غیرعامل را در اولویت کاری خود قرار دهند. 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، از خداوند متعال برای تمامی فعالان این حوزه و کسانی که با تلاش و خودباوری در توسعه پدافند غیرعامل، نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند، سلامتی، توفیق و عزت مستدام را، از درگاه ایزد منان، مسئلت می‌نمایم.

دکتر محمد جانباز

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبر : 257007
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه