• 1399/10/03 - 16:16
  • تعداد بازدید : 278
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت بر ترخیص نهاده های خوراک دام در بندر شهید رجایی

بازدید میدانی مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان ار مراحل ترخیص محموله های نهاده های خوراک دام و فرآورده های خام دامی در بندر شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل و دکتر موسوی رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن شرکت در جلسه بررسی راهکارهای تسهیل و تسریع ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های خوراک دام  به صورت میدانی  از انبارهای نگهداری این کالاها بازدید نمودند.

 دکتر جانباز گفت: در جلسه مذکور که با حضور دستگاه های متولی ترخیص محموله های وارداتی از بنادر و گمرکات استان برگزار گردید و رییس کل دادگستری استان در خصوص بررسی موانع ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های  خوراک دام مطالبی بیان نمود و دستگاه های متولی را مکلف نمود تا راهکارهای تسهیل و ترخیص  این کالاها را ارائه نمایند و همچنین نظارت همه ی دستگاه های متولی را، در امور ترخیص این کالاها، خواستار شد.

جانباز افزود: بر همین اساس از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی با حضور رییس کل دادگستری و دادستان بندر عباس بازدید میدانی صورت پذیرفت. همچنین در این بازدید میدانی، نحوه بازرسی، نمونه برداری از فرآورده های خام دامی و نهاده های خوراک دام و مراحل تخلیه آن از کشتی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دامزشکی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: به منظور تسریع و تسهیل در مراحل نمونه برداری و ترخیص محموله های وارداتی مرتبط با دامپزشکی و تکریم ارباب رجوع، این اداره کل با همکاری اداره کل استاندارد طرح نمونه برداری مشترک دامپزشکی با نماینده استاندارد را در سالجاری اجرا نموده است که نه تنها مورد استقبال ترخیص کاران و صاحبان کالاهای وارداتی قرار گرفته، بلکه در امور پرداخت هزینه ها و زمان نیز صرفه جویی گردیده است. 

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبر : 258566
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه