• 1401/03/04 - 23:14
  • تعداد بازدید : 1174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تجلیل از مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان هرمزگان

طی مراسمی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان به منظور تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور در استان هرمزگان، قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، همزمان با برگزاری جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل دامپزشکی استان هرمزگان از معاونین، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی این اداره‌کل در راستای تلاش‌ها و زحمات بعمل‌آمده به‌ منظور تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور در استان هرمزگان، تجلیل شد.

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در این خصوص گفت: با عنایت به ارزیابی شاخص‌های اختصاصی و عمومی اداره‌کل کسب رتبه مناسب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و که با تلاش ها و برنامه‌ریزی مؤثر معاونین و مدیران ادارات ستادی و تلاش های شبانه روزی رؤسای شهرستانی و همچنین اجرای عملیات فنی توسط همکاران در اقصی نقاط استان، محقق گردیده است، تلاشها و زحمات مستمر شما شایسته ی تقدیر است.

وی در ادامه از برنامه ریزی و اجرای طرح تشدید نظارتی در سراسر استان در ایام پایانی سال 1400 و تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401 که همزمان با سراسر کشور به منظور سلامت بازار عرضه فرآورده های خام دامی و سلامت هم استانی های گرامی صورت پذیرفت، قدردانی نمود و در پایان با اهدای لوح سپاسی؛ از زحمات معاونین، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی، تجلیل نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از رابطین روابط عمومی شهرستان ها، از سه نفر از رابطین برتر روابط عمومی شهرستانی که به منظور اطلاع رسانی عملکرد شهرستان ها، اقدامات مؤثری در تهیه مستندات عملیاتی، تصویربرداری، تولید محتوا، ارسال اخبار در پورتال و ساخت کلیپ انجام داده بودند، تجلیل شد. 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار شهرستان رودان,اخبار شهرستان بستک,اخبار شهرستان قشم,اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار شهرستان پارسیان,اخبار شهرستان بندر خمیر,اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار شهرستان سیریک,اخبار شهرستان میناب,اخبار شهرستان بندرعباس,اخبار شهرستان جاسک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 286558
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه