• 1399/07/16 - 14:38
  • تعداد بازدید : 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته دامپزشکی گرامی باد

دیدار پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان سیریک با فرماندار سیریک به مناسبت هفته دامپزشکی

بمناسبت 14 مهر روز ملی دامپزشکی فرماندار شهرستان سیریک، از خدمات مهم و سلامت محور پرسنل خدوم دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی سیریک، مجتبی رهدور رییس اداره دامپزشکی شهرستان سیریک از دیدار پرسنل اداره دامپزشکی با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دامپزشکی خبر داد.

رهدور در این دیدار با بیان نقش خطیر و پر اهمیت دامپزشکی در سلامت جامعه به ارائه  عملکرد 6 ماهه فعالیت های دامپزشگی شهرستان پرداخت و افزود: پرسنل این اداره از هیچ کوششی برای خدمت به جامعه با هدف ارتقاء سلامت و امنیت غذایی شهروندان دریغ نمی کنند.

فرماندار شهرستان سیریک، ضمن تبریک فرارسیدن هفته و 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی، از خدمات مهم و سلامت محور پرسنل خدوم دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود و افزود: دامپزشکی شهرستان توانسته است با امکانات محدود موجود، با تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب عملکرد مطلوبی داشته باشد و دامپزشکی شهرستان یکی از پرکارترین ادارات در سطح شهرستان می باشد.

ایشان خاطر نشان شد: با توجه به رشد صنعت آبزی پروری در شهرستان و با وجود تعداد زیادی مرکز تکثیر میگو و همچنین سایت پرورش میگو، نیاز می باشد که ارتقاء نیرو و امکانات در شهرستان مد نظر مدیران استانی مربوطه قرار گیرد تا شاهد ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهرستان باشیم.

فرماندار سیریک در زمینه سلامت و بهداشت جامعه خاطر نشان شد: مادامی که دامپزشکی با چشم تیز بین و  حساسیت مضاعف و با دقت نظر بر تمامی فرآورده های خام دامی و حسن اجرای صحیح ضوابط بهداشتی نظارت دارد، سلامت و امنیت غذایی جامعه تضمین و اقتصاد ملی، پایدار خواهد ماند.   

   

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان سیریک
  • کد خبر : 256470
کلمات کلیدی
لینک کوتاه