• 1399/07/13 - 14:14
  • تعداد بازدید : 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت هفته دامپزشکی

دیدار پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد با فرماندار حاجی آباد

به مناسبت هفته دامپزشکی، پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد با فرماندار شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، دکتر احسان کریمی، رییس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد از دیدار پرسنل دامپزشکی با فرماندار شهرستان به مناست فرا رسیدن هفته دامپزشکی خبر داد.

وی گفت: در این دیدار عملکرد اداره دامپزشکی در 6 ماهه ابتدای سالجاری تشریح شد و اقدامات صورت پذیرفته در زمینه پیشگیری از بروز بیماری های مشترک و واگیر دامی در سطح شهرستان بیان گردید. 

دکتر کریمی افزود: با عنایت به نامگذاری سال 99 توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان 'جهش تولید'، شعار دامپزشکی نیز، 'دامپزشکی، امنیت غذایی و جهش تولید' می باشد و اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد با توان مضاعف پرسنل خود، سه محور و کار مهم در زمینه های کنترل بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین دام و انسان و نظارت های بهداشتی را در راستای تحقق این شعار در دستور کار خود دارد.

حمید جهانگیری، فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز در این دیدار، ضمن تبریک هفته دامپزشکی، از پرسنل خدوم اداره دامپزشکی این شهرستان تقدیر نمود.

ایشان به اهمیت جایگاه دامپزشکی اشاره کرد و گفت: شاید اگر دامپزشکی در کنار حوزه بهداشت و درمان قرار نداشت، شاهد بروز مشکلاتی در حوزه بهداشتی و سلامت جامعه بودیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از وظایف دامپزشکی به صورت کامل آگاهی ندارند، اضافه کرد: این حوزه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری به عموم جامعه  را می طلبد.

فرماندار شهرستان حاجی آباد عملکرد این اداره را در حوزه تأمین سلامت وامنیت غذایی جامعه را مطلوب ارزیابی نمود و افزود: در این حوزه شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی پرسنل دامپزشکی هستیم و خوشبختانه تاکنون نارضایتی در این حوزه مشاهده نشده است و جا دارد، از زحمات و تلاش های شبانه روزی دامپزشکی شهرستان نهایت تشکر و قدردانی را نمایم.

 

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان حاجی آباد
  • کد خبر : 256171
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه