• 1399/07/19 - 08:26
  • تعداد بازدید : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته دامپزشکی گرامی باد

دیدار پرسنل اداره دامپزشکی با امام جمعه شهرستان پارسیان

به مناسبت هفته دامپزشکی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان باتفاق پرسنل این مجموعه با امام جمعه شهرستان دیدار و فعالیت های دامپزشکی را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، محمد جواد صفوی رییس این اداره، از دیدار با حجه الاسلام و المسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دامپزشکی خبر داد.

وی در این دیدار، به تشریح فعالیت های صورت پذیرفته توسط دامپزشکی شهرستان پرداخت و بیان نمود: نقش مهم دامپزشکی در سلامت جامعه و سلامت غذا از مزرعه تا سفره، بایستی از طریق جامعه روحانیت و تریبون نماز جمعه و ائمه جماعت به جامعه بیشتر شناسانده شود و خواستار همکاری در این زمینه با دامپزشکی را نمود.

حجه الاسلام  و المسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته و روز ملی دامپزشکی، از عملکرد رئیس و پرسنل خدوم دامپزشکی شهرستان تقدیر و قدردانی نمود و افزود: مجموعه دامپزشکی به صورت دائم در خط مقدم مبارزه با بیماری های مشترک و واگیر دامی حضور دارد و شما عزیزان جزء سربازان گمنام عرصه سلامت کشور هستید. امیدوارم مسئولان استانی و کشوری به این حرفه سخت و تاثیر گذار در سلامت و اقتصاد جامعه، توجه بیشتری داشته باشند و در انجام این مهم بنده نیز تلاش های خود را انجام خواهم داد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان پارسیان
  • کد خبر : 256513
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه