• 1399/07/16 - 12:09
  • تعداد بازدید : 446
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته دامپزشکی گرامی باد

دیدار معاونت محترم ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه با پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه

سروان عبدالنبی صحرانورد معاونت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه با سرپرست و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته دامپزشکی دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپرشکی شهرستان بندرلنگه، سروان عبدالنبی صحرانورد معاونت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه در هفته دامپزشکی و به مناسب 14 مهر روز ملی دامپزشکی با سرپرست و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار سروان عبدالنبی صحرانورد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته و روز ملی دامپزشکی، از همکاری های بین ناحیه مقاومت بسیج و اداره دامپزشکی در ارائه خدمت رسانی به دامداران مناطق محروم شهرستان ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان شد: خدمات بهداشتی دامپزشکی و تلاش به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه، رضایت خداوند متعال و رضایت مندی مردم شریف شهرستان بندرلنگه را در پی خواهد داشت و با تقدیر و تشکر از خدمات سلامت محور دامپزشکی، اجر معنوی را برای پرسنل خدوم دامپزشکی شهرستان بندرلنگه از درگاه حضرت حق خواستار شد.

دکتر رضا توحیدپور، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات رسانی در مناطق مختلف شهرستان و همچنین تشریح طرح های اجرا شده با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و طرح های پیش رو، از همکاری این نهاد مردمی و انقلابی تقدیر و تشکر نمود.

و در پایان، به پاس زحمات خالصانه ی دامپزشکی شهرستان بندرلنگه در عرصه بهداشت دام و سلامت جامعه، لوح سپاسی توسط معاونت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه، تقدیم سرپرست و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه گردید.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندر لنگه
  • کد خبر : 256432
کلمات کلیدی
لینک کوتاه