• 1399/08/21 - 10:54
  • تعداد بازدید : 382
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص اهمیت فعالیت های سلامت محور دامپزشکی در جامعه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز  با مجید سلحشور معاون استاندر و فرماندار ویژه میناب در خصوص مسایل مرتبط با دامپزشکی میناب دیدار نمود.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های فرمانداری از مجموعه دامپزشکی شهرستان میناب، درخصوص فعالیت های سلامت محور دامپزشکی و اهمیت نقش دامپزشکی در سلامت جامعه مطالبی بیان نمود.

دکتر جانباز افزود: با توجه به شرایط موجود و بروز بیماری منحوس کرونا (کووید 19) در جامعه و انجام نظارت های بهداشتی بیشتر به منظور ارتقاء امنیت غذایی جامعه، ضرورت حمایت بیشتر فرمانداری و همکاری دستگاه های متولی سلامت را با دامپزشکی خواستار شد.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در ادامه این دیدار از اجرای طرح های مبارزه با بیماری های دام و طیور و آبزیان در شهرستان توسط مجموعه دامپزشکی خبر داد و خاطر نشان کرد: اعتبارات دامپزشکی استان محدود بوده و به منظور اجرای طرح های پیشگیری از بروز بیماری های واگیر و مشترک بین دام و انسان، حمایت اعتباری فرمانداری شهرستان می تواند ارائه خدمات را در راه خدمت رسانی به جمعیت دامداران شهرستان تسهیل نماید.

مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این دیدار، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صورت پذیرفته توسط دامپزشکی در شهرستان به منظور حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت غذایی همشهریان گفت: دامپزشکی یک ارگان تعیین کننده در سلامت دام و انسان می باشد و فعالیت های منحصر به فرد این اداره که به صورت شبانه روزی صورت می گیرد، در سلامت عمومی جامعه بسیار اهمیت دارد و بر تعامل بین دستگاهی جهت رفع مشکلات بهره برداران مرتبط با دامپزشکی و اتخاذ تصمیمات منطقه ای با حفظ و رعایت قوانین و مقررات تآکید نمود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ضمن رضایتمندی از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان، از تلاش ها و زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش این اداره تشکر و قدردانی نمود و افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان میناب آمادگی همکاری کامل با اداره دامپزشکی شهرستان، در جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو را دارد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان میناب
  • کد خبر : 257453
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه