• 1399/07/16 - 12:26
  • تعداد بازدید : 546
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفته دامپزشکی گرامی باد

دیدار با فرماندار شهرستان بندرلنگه در هفته دامپزشکی

دیدار پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه با فرماندار شهرستان به مناسبت 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی صورت پذیرفت

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه در هفته دامپزشکی و به مناسبت فرا رسیدن 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی، با فرماندار شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر رضا توحیدپور، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات صورت پذیرفته در یک سال اخیر، در خصوص اجرای  ارائه برنامه های آتی، در راستای ارائه خدمات بهداشتی و پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان به منظور حفظ سلامت دام و امنیتت غذایی جامعه مطالبی بیان نمود.

مهندس نکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این دیدار، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دامپزشکی، از ارائه خدمات بهداشتی و شرعی توسط مجموعه دامپزشکی در سطح شهرستان ابراز خرسندی نمود وافزود: فرصت را مغتنم می شمارم تا از خدمات بهداشتی مجموعه دامپزشکی در مناطق محروم و روستایی شهرستان قدردانی نمایم.

ایشان خاطر نشان شد: نقش مجموعه ی دامپزشکی در بخش کشاورزی بخصوص حوزه آبزی پروری و بهداشت عمومی جامعه، تأثیر گذار است، در امر سلامت جامعه، خدمات سلامت محور دامپزشکی را بسیار مثمر ثمر و ضروری دانست و در پایان نیز ضمن تبریک مجدد روز ملی دامپزشکی، از تلاش مجموعه دامپزشکی شهرستان، تقدیر نمود.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندر لنگه
  • کد خبر : 256438
کلمات کلیدی
لینک کوتاه