• 1399/08/28 - 12:12
  • تعداد بازدید : 453
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار مدیرکل دامزشکی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان قشم

خدمات سلامت محور دامپزشکی در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان قشم، بر لزوم راه اندازی کشتارگاه دام شهرستان به منظور تولید گوشت سالم و بهداشتی در شهرستان، برای شهروندان این جزیره ی پهناور، تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم دیدار نمود.

دکتر جانباز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های فرمانداری از مجموعه دامپزشکی شهرستان، در خصوص لزوم راه اندازی کشتارگاه دام شهرستان به منظور تولید گوشت سالم و بهداشتی در شهرستان برای شهروندان این جزیره ی پهناور، مسایلی مطرح نمود و افزود: نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی مورد مصرف شهروندان در دستور کار اداره دامپزشکی شهرستان می باشد و پرسنل دامپزشکی شهرستان به صورت شبانه روزی تلاش نموده، تا سلامت سفره خانوار و ارتقاء امنیت غذایی جامعه تضمین گردد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه ی روز افزون صنعت آبزی پروری در شهرستان قشم، لزوم بکارگیری مسئول فنی بهداشتی، به منظور تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تکثیر و پرورش آبزیان الزامی است تا با تولید محصول سالم و بهداشتی در جهت پایداری تولید و اقتصاد گام برداشت.

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان در جهت حفظ بهداشت دام و سلامت جامعه بیان نمود: خدمات سلامت محور دامپزشکی در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیروهای خدوم و پرتلاش دامپزشکی در شهرستان قشم برای سلامت مردم، تمام وقت مشغول فعالیت نظارتی خود هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار قشم نیز در این دیدار بر لزوم تسریع در احداث کشتارگاه دام شهرستان تأکید نمود و تعامل و همکاری و همیاری دستگاه های مرتبط را به منظور به نتیجه رسیدن این مهم را به منظور ارتقاء سلامت همشهریان، خواستار شد و آمادگی همکاری و همیاری فرمانداری با مجموعه دامپزشکی را در جهت تسهیل و رفع موانع فعالیت بهره برداران، مطابق قوانین و مقررات، اعلام نمود.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 257661
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه