• 1399/08/01 - 08:06
  • تعداد بازدید : 560
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همکاری دامپزشکی و نیروی انتظامی در راه سلامت جامعه

تقدیر و تشکر اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر از فرماندهان پاسگاه های ایست و بازرسی پل و کنچی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر گفت: همکاری نیروی انتظامی با دامپزشکی به منظور کنترل تردد محموله های غیرقانونی گام مهمی در جهت حراست از سلامت دام های منطقه و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر با حضور در پاسگاه های ایست و بازرسی پل و کنچی از فرماندهان  و سایر کارکنان این پاسگاه ها تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد، دکتر ملی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به پرسنل خدوم نیروی انتظامی بیان نمود: همکاری نیروی انتظامی با دامپزشکی به منظور کنترل تردد محموله های غیرقانونی گام مهمی در جهت حراست از سلامت دام های منطقه و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه می باشد.

وی حضور نیروهای خدوم و تلاشگر انتظامی که امنیت جامعه را مهیا می کنند روحیه بخش دانست و  از همکاری و پیگیری و تعامل کارکنان نبروی انتظامی شهرستان بندر خمیر با دامپزشکی، به ویژه در زمینه مبارزه با قاچاق دام و برخورد با محموله های غیرمجاز فرآورده های خام دامی و آبزیان، تقدیر و تشکر نمود.

ایشان، زحمات نیروی انتظامی را بسیار مؤثر و کارآمد قلمداد کرد و بر نقش بی بدیل این نیرو در آگاهی بخشی به جامعه و مبارزه با قاچاق دام و محموله های غیرمجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی و آبزیان تاکید کرد.

مجاهدی و شایانی، فرماندهان پاسگاه های ایست و بازرسی پل و کنچی نیز، ضمن تشکر از حضور سرپرست و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر، از تعامل و همکاری اداره دامپزشکی این شهرستان ابراز رضایت کردند و پیشرو بودن این اداره در زمینه همکاری با نیروی انتظامی در میان سایر ادارات شهرستان بندر خمیر را قابل توجه و تقدیر بیان نمودند و مبارزه با قاچاق دام و محموله های غیرمجاز و غیربهداشتی فرآورده های خام دامی را به عنوان یکی از فعالیت های مهم  این نیرو، در این شهرستان نام بردند.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندر خمیر
  • کد خبر : 256918
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه