• 1399/07/14 - 07:12
  • تعداد بازدید : 290
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
هفته دامپزشکی گرامی باد

تجلیل از دامپزشکی شهرستان رودان توسط فرماندار شهرستان

بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان به مناسبت هفته دامپزشکی از اداره دامپزشکی شهرستان رودان

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رودان، مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان به همراه امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و رئیس شورای بخش شهرستان رودان به مناسبت هفته دامپزشکی از اداره دامپزشکی شهرستان رودان بازدید نمودند. در این بازدید حمیدرضا محبی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رودان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم، گزارشی مختصری از عملکرد و خدمات بهداشتی دامپزشکی شهرستان ارائه شده به بهره برداران در شهرستان در سال جاری ارائه نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دری، امام جمعه شهرستان رودان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دامپزشکی به پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان رودان، بیان داشت: نظارت بر عرضه بهداشتی و شرعی فرآورده های خام دامی، امری پر اهمیت است و اینجانب از زحمات پرسنل خدوم دامپزشکی شهرستان که با تلاش مضاعف خود در جهت سلامت جامعه خدمت می نمایند، تشکر و قدردانی می نمایم.

در پایان فرماندار محترم شهرستان رودان، ضمن ارزشمند بودن خدمات دامپزشکی در جامعه انسانی و مثبت ارزیابی کردن عملکرد دامپزشکی شهرستان رودان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان رودان
  • کد خبر : 256198
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه