• 1399/09/18 - 15:06
  • تعداد بازدید : 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرهنگ سازی تأمین غذای حلال

برگزاری جلسه فرهنگ سازی غذای حلال با ناظرین شرعی شهرستان بندرلنگه

در سفر شهرستانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان، به شهرستان بندرلنگه، راهکارهای مناسب فرهنگ سازی تأمین غذای حلال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، برگزاری جلسه فرهنگ سازی غذای حلال در سفر حجه الاسلام و المسلمین رضا حمزه ای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، به شهرستان بندرلنگه صورت پذیرفت.

در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین رضا حمزه ای اجرای مفاد قانون نظارت بر ذبح و صید شرعی و بررسی راهکارهای فرهنگ سازی غذای حلال را در دستور کار قرار داد.

در ابتدای این جلسه، گزارش کاملی از اقدامات صورت پذیرفته در اجرای قانون نظارت بر ذبح و صید شرعی و فرهنگ سازی تأمین غذای حلال، توسط ناظرین شرعی مستقر در شهرستان ارائه گردید.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، ضمن تشکر از ناطرین شرعی مستقر در شهرستان به نظور اجرای دقیق قانون مذکور در شهرستان ابراز خرسندی نمود، که در شهرستان بندرلنگه این مهم با جدیت اجرا می گردد و در فرهنگ سازی غذای حلال نیز به خوبی اقدام شده است.

وی ضمن تأکید بر نظارت های مستمر در شهرستان، بیان کرد: با عنایت به اینکه دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، یکی از متولیان اجرای قانون نظارت بر ذبح و صید شرعی و فرهنگ سازی تأمین غذای حلال می باشد، راهکارهای مناسب اجرای بهتر این قانون و فرهنگ سازی تأمین غذای حلال و از استفاده شهروندان از غذای طیب و طاهر را مورد بررسی قرار داد و از زحمات ناظرین شرعی مستقر در شهرستان قدردانی نمود و خواستار تشکیل شورای فرهنگی در کشتارگاه ها و سردخانه ها و کارگاه های عمل آوری شد.

این جلسه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا (کووید 19)، برگزار گردید.

حجه الاسلام و المسلمین رضا حمزه ای، در پایان این سفر، از سردخانه های نگهداری و مراکز عمل آوری فرآورده های خام دامی در شهرستان بندر لنگه بازید نمود و عملکرد ناظرین شرعی مستقر در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندر لنگه
  • کد خبر : 258210
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه