• 1399/08/28 - 12:26
  • تعداد بازدید : 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی راهکارهای تسهیل و رفع موانع فعالیت های مرتبط با دامپزشکی در جزیره قشم

جلسه کارشناسی تسهیل و رفع موانع فعالیت مرتبط با دامپزشکی در فرمانداری قشم با حضور بهره برداران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، به پیشنهاد اداره کل دامپزشکی استان به فرمانداری قشم، جلسه کارشناسی تسهیل و رفع موانع فعالیت مرتبط با دامپزشکی با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و فرماندار شهرستان قشم و بهره برداران مرتبط با دامپزشکی در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه، بهره برداران و فعالان مشاغل مرتبط با دامپزشکی، مسایل و مشکلات پیش روی فعالیت حوزه های کاری مختلف را مطرح نمودند.

در ادامه دکتر جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، ضمن بررسی مسایل مطرح شده، راهکارهای مناسب به منظور تسهیل فعالت واحدهای مذکور را با تعامل و همکاری دامپزشکی و فرمانداری، ارائه نمود.

علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل دامپزشکی استان در این جلسه و اهمیت دادن به رفع مشکلات کاری مرتبط با دامپزشکی در شهرستان، بیان داشت: تعامل و همکاری صورت پذیرفته، مطابق قانون در جهت رفع موانع و تسهیل فعالیت های مشاغل مذکور مدنظر می باشد و نظارت های حاکمیتی دامپزشکی با توجه به نقش سلامت محور این دستگاه با جدیت گذشته در دستور کار کارشناسان بوده، که آثار نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر فرآورده های خام دامی و سلامت غذای مصرفی همشهریان و جامعه مشهود می باشد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 257662
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه