• 1399/08/21 - 12:28
  • تعداد بازدید : 382
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مسئول اداره دامپزشکی شهرستان میناب خبر داد

بازدید نظارتی مشترک از مراکز عرضه اغذیه فروشی ها

بازدید شبانه روزی کارشناسان نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی و باتفاق سایر ادارات نظارتی از رستوران ها، کبابی ها و اغذیه فروشی های شهرستان میناب

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان میناب، بهمن احمدی رییس این اداره از اجرای گشت های نظارتی مشترک در شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: نظارت بهداشتی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه یکی از رسالت های سازمان دامپزشکی کشور می باشد و کارشناسان نظارت بهداشتی این اداره به صورت شبانه روزی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی را از نظر بهداشتی رصد می نمایند.

احمدی افزود: از دیگر اقداماتدر خصوص نظارت بهداشتی در شهرستان، اجرای گشت های نظارتی مشترک با سایر دستگاه های متولی سلامت جامعه و تنظیم بازار می باشد و در همین راستا بازدید مشترک شبانه از کبابی ها و اغذیه فروشی ها و رستوران های سطح شهرستان با همراهی نمایندگان فرمانداری و ادارات صمت، مرکز بهداشت، نظارت بر اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان میناب، صورت پذیرفت.

در این بازدیدها، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا (کوئید 19) و تهیه مواد خام دامی قابل پخت از مراکز مجاز عرضه مورد تأیید دامپزشکی تأکید گردید.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان میناب
  • کد خبر : 257468
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه