• 1399/09/15 - 09:15
  • تعداد بازدید : 279
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بازدید از طرح های پرورش ماهیان خاویاری و میگوی آب شیرین

بازدید مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از سایت پرورش آبزیان در شهرستان رودان

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی هرمزگان، از سایت پرورش ماهیان خاویاری چالباش و میگو در آب های شیرین در بخش بیکا، شهرستان رودان، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رودان، حمیدرضا محبی رییس این اداره، از بازدید مدیرکل و مسئول حراست دامپزشکی استان از طرح پرورش ماهیان خاویاری و میگوی آب شیرین در منطقه اسلام آباد بخش بیکا، شهرستان رودان، بازدید نمودند.

وی گفت: در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در جریان روند اجرای طرح های مذکور و اقدامات صورت پذیرفته در این سایت به منظور پرورش ماهیان خاویاری و همچنین میگوی آب شیرین، در شرایط آب و هوایی این منطقه قرار گرفت.

محبی افزود: در این سایت پرورش میگو به صورت متراکم اجرا می گردد، 25 هزار لارو میگو در استخرها ذخیره سازی شده، که با 60 درصد بازماندگی، پس از گذشت 3 ماه، میگوها به وزن 10 گرم رسیده اند.

در پایان دکتر جانباز، ضمن رضایتمندی از اجرای طرح های این چنینی در شهرستان و با توجه به افزایش سطح زیر کشت آبزی پروری در استان گفت: استفاده از نظرات کارشناسی توسط مسئول فنی و مدیریت مزرعه، به منظور اجرای بهتر و بهره وری بیشتر در پرورش آبزیان، حایز اهمیت خواهد بود. 

 

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان رودان
  • کد خبر : 258090
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه