• 1399/09/15 - 11:12
  • تعداد بازدید : 470
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ارتقاء امنیت غذایی جامعه، یکی از رسالت های دامپزشکی است

بازدید مدیر کل دامپزشکی دامپزشکی استان از کشتارگاه دام شهرداری رودان

محبی رییس اداره دامپزشکی شهرستان رودان در بازدید دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، از کشتارگاه دام شهرستان رودان، گزارش اقدامات ساماندهی این کشتارگاه را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رودان، حمیدرضا محبی رییس این اداره، از بازدید مدیرکل و رییس حراست دامپزشکی استان هرمزگان، از کشتارگاه دام شهرداری شهرستان رودان خبر داد.

وی گفت: در این بازدید از اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی کشتارگاه دام  و پیگیری ها و انجام اقدامات شهرداری رودان به منظور بازسازی کشتارگاه، خرید خودروی جدید حمل گوشت و همچنین نصب پیش سرد در جهت ارائه فرآورده سالم و بهداشتی به شهروندان گزارش کاملی ارائه گردید.

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته توسط شهرداری رودان و پیگیری های لازم توسط دامپزشکی شهرستان گفت: یکی از رسالت های دامپزشکی، ارتقاء امنیت غذایی جامعه است.

ایشان ادامه داد: از وظایف مهم دامپزشکی، نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره می باشد و این استحصال گوشت سالم و بهداشتی جهت عرضه به شهروندان گرامی، تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی، نمونه بارز انجام  این وظیفه مهم و خطیر می باشد و مجموعه دامپزشکی شهرستان رودان توانسته است این مهم را به نحو شایسته با همکاری سایر دستگاه های مربوطه به سرانجام مقصود که ارتقاء امنیت غذایی و سلامت جامعه است، برساند.  

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان رودان
  • کد خبر : 258101
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه