• 1399/07/16 - 11:51
  • تعداد بازدید : 348
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
گرامیداشت هفته دامپزشکی

بازدید سرزده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس از کشتارگاه صنعتی دام هرمزدام

به مناسبت هفته دامپزشکی، در راستای شعار 'نظارت بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سفره'، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس به صورت سرزده از کشتارگاه صنعتی دام هرمز دام بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس، دکتر مصطفی فخرآبادی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس، به صورت سرزده از کشتارگاه صنعتی دام  هرمز دام شهرستان بازدید کرد.

دکتر فخرآبادی ضمن بازدید از قسمت های مختلف کشتارگاه بر روند کشتار بهداشتی دام ها نظارت کرد و گفت: ورود دام های با هویت، اختصاص زمان استراحت به دام ها و معاینه قبل از کشتار، توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی، از موارد با اهمیت در کار نظارت بهداشتی بر کشتار دام سالم است.

دکتر فخرآبادی استفاده از تجهیزات و دستگاه های مناسب به منظور ارتباط کمتر نیروی انسانی با لاشه ها را از مزایای کشتارگاه های صنعتی عنوان نمود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس افزود: بازرسی بهداشتی پس از کشتار لاشه ها و آلایشات خوراکی و رعایت زنجیره سرد در انتقال مناسب و بهداشتی لاشه ها به مراکز عرضه، امری مهم در حفظ کیفیت و سلامت گوشت است و نظارت بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سفره به منظور رسیدن غذای سالم به جامعه همواره ادامه دارد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندرعباس
  • کد خبر : 256428
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه