• 1399/10/03 - 15:14
  • تعداد بازدید : 356
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نظارت های مستمر دامپزشکی به صورت شبانه روزی است

بازدید سر زده مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از شرکت های عمل آوری آبزیان

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در بازدید سرزده میدانی از یک شرکت عمل آوری آبزیان، از مسئول فنی بهداشتی شرکت تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل، به صورت سرزده از شرکت های عمل آوری آبزیان بازدید نمود.

در این بازدید میدانی دکتر جانباز گفت: در اجرای وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور و به منظور نظارت بر عملکرد مسئولین فنی بهداشتی مستقر در واحد های عمل آوری، نگهداری فرآورده های خام دامی از واحدهای عمل آوری آبزیان در شهر بندرعباس بازید بعمل آمد.

وی گفت: در این بازدید که از همه ی قسمتهای تحویل گیری، عمل آوری، بسته بندی و نگهداری در سردخانه صورت پذیرفت، اجرای مقررات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی بسیار مشهود بود.

دکتر جانباز با تشکر از حضور مستمر مسئول فنی این شرکت و دقت ایشان در اجرای دستورالعمل های ابلاغی دامپزشکی از ایشان تقدیر نمود و دستور تجلیل از این مسئول فنی کوشا را، در خصوص دقت نظر در رعایت موازین بهداشتی پرسنلی، کارگاهی و تولید محصول سالم، صادر نمود.

ایشان یادآور شد: مسئولین فنی بهداشتی مستقر در بخش خصوصی، به عنوان ناظرین بهداشتی همکار بخش دولتی، محسوب می شوند و این همکاری به تولید محصول سالم و یهداشتی و ارتقاء امنیت غذایی و سلامت جامعه و نیز تولید و صادرات پایدار، منجر خواهد شد.

  • گروه خبری : خبر,اخبار شهرستان بندرعباس
  • کد خبر : 258565
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه