• 1399/09/16 - 14:18
  • تعداد بازدید : 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
16 آذر روز دانشجو گرامی باد.

16 آذر؛ روز دانشجو، تجلی استکبارستیزی و استقلال طلبی است.

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، طی پیامی، 16 آذر روز دانشجو را به همه دانش پژوهان خصوصا' همکاران دانش پژوه و فرزندان دانشجویشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز طی پیامی، 16 آذر روز دانشجو را به همه دانش پژوهان خصوصا' همکاران دانش پژوه و فرزندان دانشجویشان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد و خاطره شهدای دانشجویان سال 1332 که با نثار خون خود و دفاع از اعتقاد و ملتشان، استکبار ستیزی و آزادی خواهی را جاودانه کردند از یادها نمی رود.

دانشجویان، با احساس مسئولیت و هوشیاری نسبت به میهنشان همواره در صحنه بوده، در طول تاریخ ثابت کرده اند، که منشاء بسیاری از جریانات و تحولات بوده اند و در موقعیت های سرنوشت ساز نظام ایران اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته اند. همچنان که در 16 آذر  1332، جان خود را فدا کردند.

16 آذر یکی از روزهای تأثیرگذار حیات کشور بود، که باعث ارتقاء نهضت ملی و انقلابی شد و دانشجویان تمام قد در برابر ابر قدرت های شیطانی ایستادند و زیر بار مداخله جویی و تحمیل قدرت استکبار نرفتند.

دانشجویان نقش مهمی در جامعه دارند و امروز همه دانشجویان باید همانند آن دوران روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده، با هوشیاری نسبت به کشور خود، همواره  قله های ترقی را با اعتماد به نفس بالا فتح نمایند و در برابر تمامی مشکلات ایستادگی کنند.

اینجانب، این روز مهم را به تمامی دانشجویان، خصوصا" همکاران دانش پژوه و فرزندان دانشجویشان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون، برای این عزیزان از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می نمایم و امیدوارم: دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور با بهره گیری مؤثر از روزهای دانشجویی و با تلاش و علم آموزی، آینده پرباری را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

دکتر محمد جانباز- مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبر : 258147
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه