• 1402/11/17 - 16:48
  • تعداد بازدید : 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
#دولت_کار_و_فعالیت

مناطق عشایری شهرستان حاجی آباد تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی در نهممین رزمایش جهاد دامپزشکی استان هرمزگان

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان؛ 65 ایل عشایری بخش های مرکزی و فارغان شهرستان حاجی آباد، تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی در نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی استان هرمزگان، قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، مناطق عشایری شهرستان حاجی آباد تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی در نهممین رزمایش جهاد دامپزشکی استان هرمزگان قرار گرفت.

عملیات خدمت رسانی رایگان دامپزشکی در مناطق عشایری شهرستان حاجی آباد در نهمین رزمایش جهاد دامپزشکی مزین به نام "شهدای راه قدس" در ایام الله دهه مبارک فجر آغاز شد.

در مراسم آغاز این عملیات، که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان، مدیرکل امور عشایری استان، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت آبادانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، امام جمعه، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و برخی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حاجی آباد و دهیاران برخی مناطق و معتمدین محلی و دامداران برگزار شد، از خدمات سلامت محور دامپزشکی و اجرایی رزمایش های جهاد دامپزشکی تقدیر و تشکر شد.

سخنرانان در این مراسم؛ حرکت جهادی خدمت رسانی به مناطق دورافتاده و صعب العبور را، در راستای محرومیت زدایی در حوزه دامپزشکی، برنامه ای بسیار پر اهمیت و شایسته تقدیر دانستند، که اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در قالب رزمایش های جهاد دامپزشکی و اردوهای جهادی در تمام نقاط استان، در حال ارائه خدمت رایگان می باشد، که مرضی خداوند متعال خواهد بود.

در این رزمایش اکیپ های عملیاتی فنی دامپزشکی، با بهره گیری از توان نیروهای بسیجی، در راستای ارائه خدمات رایگان واکسیناسیون، ویزیت و درمان دام، سمپاشی اماکن دامی و همچنین آموزش چهره به چهره دامداران را، در دستور کار  دارند و پیش بینی می شود در اجرای این طرح رایگان سلامت محور و عظیم، در "دولت مردمی" و "دولت کار"، اکیپ های عملیاتی 65 ایل در مناطق عشایری و روستایی را در بخش های مرکزی و فارغان شهرستان حاجی آباد، تحت پوشش قرار دهند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314910
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه