• 1402/10/13 - 22:22
  • تعداد بازدید : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان در بیانیه ای؛ جنایت تروریستی شهر کرمان در سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را، محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین رضا حمزه ای مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان طی بیانیه ای حمله تروریستی شهر کرمان را در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی محکوم کردند.

متن بیانیه مشترک ایشان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتًا ۚ بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون. (آل عمران آیه ۱۶۹)

همزمان با سالگرد شهادت سالار شهیدان جبهه مقاومت، بار دیگر اشقیای روزگار به سرکردگی شیاطین و استکبار جهانی، جنایت دیگری را رقم زدند و با اقدام شنیع تروریستی، دست خود را به خون زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه این مرز و بوم در گلزار شهدای کرمان آغشته کردند و با به شهادت رساندن مردم عزیزی که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفته بودند، ملت ایران را عزادار کردند.

جنایتکارانی که عشق و علاقه مردم به مکتب سلیمانی را برنتافتند و همان طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، "دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد"، امروز مشاهده کردیم که سربازان راه سلیمانی را دشمنان چه حقیرانه به شهادت رساندند.

به خاک و خون کشیده‌شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان، با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی‌گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین‌الملل نمی‌تواند باشد.

اینجانبان شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)،  رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کرمان و خانواده‌های معزز این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت  واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

سیزدهم دیماه یکهزار و چهارصد و دو هجری شمسی

 

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 313072
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه