تقدیر فرماندار شهرستان بندرعباس از اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان
فرماندار شهرستان بندرعباس از نقش دامپزشکی در راستای حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه تقدیر کرد .
فرماندار بندرعباس با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های کارکنان اداره کل و اداره دامپزشکی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، احمدپویافر از ناظرین بهداشتی و شرعی اداره کل و اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی در کشتاردام ویژه عید سعید قربان تقدیر و تشکرکرد .
نظر دهید