• 1402/10/24 - 10:52
  • تعداد بازدید : 167
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با دادستان مرکز استان، مسایل کاری فیمابین و رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی مدنظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با اکبری دادستان شهرستان بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان، معاونین و رؤسای برخی ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و رییس اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس ایشان را همراهی نمودند، وظایف و رسالت های سلامت محور سازمان دامپزشکی کشور و نقش پراهمیت خدمات بهداشتی دامپزشکی در حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه و حفظ سرمایه های ملی تشریح و به نظارت های بهداشتی و شرعی اعمال شده در سطح جامعه، در راستای تولید محصول سالم و بهداشتی و طیب و حلال اشاره شد و دغدغه های دامپزشکی در حوزه سلامت جامعه بیان گردید.

اکبری دادستان مرکز استان هرمزگان، ضمن تقدیر از تلاش های صورت پذیرفته  در حوزه های بهداشتی و شرعی در دامپزشکی، به همکاری دادستانی در اجرا برنامه های سلامت محور دامپزشکی و فرهنگ سازی غذای حلال اشاره نمود و رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی را، مورد عنایت ویژه قرار داد.  

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندرعباس,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 313608
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه