• 1402/10/14 - 21:47
  • تعداد بازدید : 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در میز خدمت ارتباطات مردمی در سفر شهرستانی استاندار هرمزگان به شهرستان قشم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، استاندار هرمزگان را در سفر شهرستانی به شهرستان قشم همراهی نمود.

در این سفر با برپایی میز ملاقات های مردمی همه دستگاه های اجرایی استان در مصلی امام علی (ع) شهرستان قشم، با شعار؛ #بی_واسطه_با_مردم ، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، بی واسطه با مردم، دیدار چهره به چهره داشتند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این برنامه دیدار مردمی، ضمن استماع دغدغه های شهروندان در شهرستان قشم، موارد مورد تقاضای مراجعه کنندگان را، به صورت مستقیم به مدیرکل و رییس دستگاه اجرایی مربوطه، در راستای تسریع در امور مرتبط ارجاع نمود، تا پاسخ ها و راهنمایی های لازم، به جهت اجرای بهینه امور و رفع دغدغه های قشموندان، ارائه گردد.

دکتر مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان به اتفاق محمدصدیق ارم رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم، ضمن حضور در این برنامه دیدار مردمی، رسیدگی به مسایل و موارد حوزه دامپزشکی را مدنظر قرار دادند و در همین راستا دستورات لازم، به منظور رفع موانع و حل مشکلات مراجعه کنندگان مطابق با قوانین و مقررات دامپزشکی، صادر شد.   

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 313158
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه