• 1402/11/10 - 16:06
  • تعداد بازدید : 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید

دستاوردهای اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در راستای حفظ بهداشت عمومی و سرمایه های ملی، با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور، تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار گردید.

همزمان با سفر دکتر جعفری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور، جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید، در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمزه ای مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، ضمن عرض خیر مقدم، مختصری از اقدامات این دفتر در حوزه شرعی را تشریح کرد و در ادامه دکتر فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، به موقعیت استراتژیک استان هرمزگان تحت عنوان دروازه طلایی صادرات و واردات کشور و توانمندی ها و اقدامات اداره کل اشاره کرد و عملکرد ملی همکاران در استان هرمزگان و چالش های پیش رو در این استان استراتژیک را، بیان داشت.

در ادامه رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی، دستاوردهای حوزه کاری خویش را در بخش های مختلف کاری بیان داشتند و تلاش های انجام شده در راستای حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه و صیانت از سرمایه های دامی و ملی را تشریح و چالش های موجود را، به منظور هم اندیشی بیان کردند.

دکتر جعفری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور ضمن عرض خدا قوت به مدیرکل و پرسنل دامپزشکی استان هرمزگان، در خصوص محرمانه بودن اسناد و طبقه بندی مکاتبات و نامه های اداری مطالبی بیان و به برخی سؤالات مطرح شده پاسخ مناسب ارائه کرد و برخی موارد و چالش های موجود را، قابل بازتاب و انتقال به ریاست سازمان دامپزشکی کشور برشمرد.

شایان ذکر است شهرستان هایی که از بعد مسافت زیادی با مرکز استان داشتند، همچون؛ بستک، پارسیان، جاسک و بشاگرد به صورت وبیناری در جلسه حضور داشتند و ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای حوزه کاری شهرستان خویش، موارد و چالش های موجود را، در جلسه بیان کردند.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314365
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه