اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان؛
برگزاری دوره آموزشی نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آنها برای جامعه و خانواده ها
مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: دوره آموزشی نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آنها برای جامعه و خانواده ها، بصورت وبیناری برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی ادارهکل دامپزشکی استان هرمزگان، افشین اژدری اظهار داشت: دوره آموزشی تخصصی «نگهداری حیوانات خانگی (سگ و گربه) و خطرات ناشی از آن برای جامعه و خانوادهها» روز سهشنبه ۲/۰۴/۱۴۰۵ در شبکه آموزش کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.
وی افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه نگهداری صحیح حیوانات خانگی، پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان و کاهش مخاطرات بهداشتی و اجتماعی ناشی از نگهداری غیر اصولی حیوانات برگزار شد.
افشین اژدری به عنوان مدرس دوره، به تشریح اصول علمی نگهداری سگ و گربه، اهمیت واکسیناسیون، کنترل انگلها، و رعایت نکات بهداشتی در محیط زندگی مشترک انسان و حیوان پرداخت.
وی همچنین به برخی از خطرات احتمالی نگهداری غیرمجاز یا غیر اصولی حیوانات خانگی برای خانوادهها و جامعه اشاره کرد.
نظر دهید