• 1402/11/07 - 14:51
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید میدانی و ممیزی مراکز تکثیر میگو شهرستان سیریک انجام شد.

ممیزی هدفمند مراکز تکثیر لارو میگوی شهرستان سیریک، با حضور رییس اداره بهداشت و بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی هرمزگان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان سیریک، مجتبی رهدور رییس این اداره از انجام ممیزی مراکز تکثیر میگو در شهرستانسیریک خبر داد.

رهدور گفت: با توجه به شروع تدریجی سال زراعی جدید میگو ( 1402-1403) و آغاز فعالیت مراکز تکثیر در این شهرستان، ممیزی مراکز مذکور با هدف بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی در ساختار و همچنین اصول G.m.p و رفع نواقص موجود و بهبود شرایط فنی بهداشتی مراکز، این ممیزی انجام شد، تا مراکز تکثیر میگوی فعال در شهرستان سیریک با ساختار مناسب و مطلوب با حداقل نواقص ساختاری، وارد چرخه تولید پست لارو شوند.

وی اظهار داشت: بازدیدهای ممیزی از مراکز تکثیر میگوی این شهرستان، با حضور رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و کارشناسان این اداره انجام شد و مسئولین فنی - بهداشتی و مدیران مراکز تکثیر با همکاری در اجرای این طرح، بر سرعت انجام عملیات ممیزی افزودند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان سیریک خاطر نشان کرد: شهرستان سیریک دارای 11 واحد مرکز تکثیر لارو میگوی می باشد که حائز رتبه اول در تعداد مراکز در سطح استان می باشد و در این برنامه ممیزی که به مدت یک روز به طول انجامید، 10 واحد مرکز تکثیر میگو متقاضی فعالیت در سال زراعی آینده مورد ممیزی رسمی قرار گرفتند و موارد نقص فنی و بهداشتی و عدم انطباق در آنها احصاء و به منظور اصلاح و بهبود شرایط به مدیریت این مراکز ابلاغ شد. 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان سیریک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314227
کلمات کلیدی
sirik اداره شهرستان سیریک

sirik اداره شهرستان سیریک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه