• 1402/11/28 - 20:12
  • تعداد بازدید : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
نظارت بهداشتی دامپزشکی = حفظ سلامت جامعه

بازدید مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از اسکله شهید رجایی و بررسی نحوه ترخیص کالاهای اساسی مرتبط با دامپزشکی

بازرسی های بهداشتی دامپزشکی بر ترخیص محموله های وارداتی به منظور مصرف مواد غذایی سالم و بهداشتی، در راستای حفظ سلامت جامعه بسیار ضروری و پراهمیت می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، به منظور بررسی روند ترخیص کالاهای اساسی مرتبط با دامپزشکی از بندر شهید رجایی بازدید کرد.

در این بازدید که به اتفاق دادستان مرکز استان، رییس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل پشتیبانی امور دام، مدیرکل غله استان هرمزگان و جمعی از مدیران مرتبط با تأمین کالاهای اساسی و ترخیص آن از بندر شهیدرجایی، انجام شد، روند ترخیص کالاهای اساسی و تمهیدات تسریع در این امور، مدنظر دادستان مرکز استان قرار گرفت و در هر حوزه کاری مدیران حاضر، اقدامات لازم به منظور ترخیص و بارگیری کالاهای مرتبط، در راستای تسریع در تأمین کالاهای اساسی کشور را، تشریح کردند.

دادستان مرکز استان ضمن مدنظر قرار دادن بازرسی بهداشتی دامپزشکی بر محموله های وارداتی گوشت و مرغ و مواد اولیه دارویی و نحوه نمونه برداری از محموله های مذکور، از سکوهای تخلیه و بارگیری گوشت و مرغ و سایر کالاهای اساسی، بازدید کرد.     

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 315341
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه