چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/04/02 - 08:28
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان خبرداد:

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه محرم ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان؛ اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در سطح استان هرمزگان، همزمان با سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

30102045

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر سید محمد امین حسینی اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر دام های ذبح شده در مراسم عزاداری ماه محرم ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح استان هرمزگان اجرا می گردد .

وی گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه و سلامت هموطنان در ماه محرم، سازمان دامپزشکی کشور با اجرای طرح تشدید نظارتی بر دام های ذبح شده در روزهای تاسوعا و عاشورا واربعین حسینی، گام مهمی در جهت ارتقاء بهداشت عمومی، سلامت و حلیت غذای مصرفی جامعه، بر می دارد و در این استان نیز هر ساله این طرح با برنامه ریزی و تشکیل اکیپ های عملیاتی نظارتی، اجرایی می شود.

دکترحسینی افزود: 30 اکیپ عملیاتی نظارتی دامپزشکی در قالب 16 اکیپ سیار و 14 اکیپ ثابت، اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های ذبح شده ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را بر عهده خواهد داشت و این اکیپ های نظارتی، با مشارکت 14 نفر دکتر دامپزشک و 30 نفر بازرس بهداشت گوشت، کار نظارت بهداشتی را، انجام می دهند و در کنار ناظرین بهداشتی؛ 17 نفر ناظر شرعی نیز عملیات نظارت شرعی را، بر عهده خواهند داشت.

  • گروه خبری : خبر,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355720
کلمات کلیدی
عبدالمجید انصاری

عبدالمجید انصاری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور