• 1399/07/09 - 13:24
  • تعداد بازدید : 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیشگیری از بیماری لکه سفید میگو

برگزاری جلسه بررسی اقدامات کنترلی، قرنطینه ای، مراقبتی و نظارتی در سایتهای پرورش میگوی شهرستان جاسک

محمد سهرابی رییس اداره دامپزشکی شهرستان جاسک از برگزاری جلسه بررسی اقدامات کنترلی، قرنطینه ای، مراقبتی و نظارتی در سایت های پرورش میگوی شهرستان جاسک به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری لکه سفید میگو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان جاسک، محمد سهرابی رییس اداره دامپزشکی شهرستان جاسک، از برگزاری جلسه بررسی اقدامات کنترلی، قرنطینه ای، مراقبتی و نظارتی در سایت های پرورش میگوی شهرستان جاسک خبر داد.

وی گفت: این جلسه به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری لکه سفید میگو در سایت های پرورش میگوی شهرستان جاسک با حضور تمامی پرورش دهندگان و مسئولین فنی بهداشتی سایت های پرورش میگوی شهرستان برگزار گردید.

سهرابی در ابتدا، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین محترم بیان داشت: با توجه به شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا و احتمال بروز بیماری لکه سفید میگو در سایت های پرورش میگو، در خصوص لزوم رعایت اقدامات امنیت زیستی تأکید گردید و تمامی موارد لازم در خصوص رعایت اقدامات کنترلی، قرنطینه ای و نظارتی به منظور پیشگیری از بروز بیماری لکه سفید میگو، در مزارع پرورش میگوی شهرستان جاسک را بیان نمود.

در ادامه مهندس نوفرستی نماینده اداره شیلات شهرستان جاسک نیز نکاتی در مورد رعایت اقدامات فوق بیان نمود و همکاری همه ی پرورش دهندگان را خواستار شد.

در ادامه مدیران عامل و مسئولین فنی بهداشتی مزارع پرورش میگوی شهرستان جاسک نقطه نظرات خود را در خصوص رعایت اقدامات کنترلی، قرنطینه ای و نظارتی در مزارع تحت مدیریت خود، بیان نمودند و همکاری بین بخشی و همراهی خود پرورش دهندگان را در جلوگیری از بروز بیماری لکه سفید میگو در منطقه را بسیار مؤثر دانستند.

سهرابی در پایان افزود: شهرستان جاسک دارای 4 سایت پرورش میگو بوده و مزارع پرورشی این سایت ها تحت عنوان  10 شرکت تعاونی فعالیت نموده، به تولید میگو مشغول می باشند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان جاسک
  • کد خبر : 256035
کلمات کلیدی