• 1402/11/15 - 09:23
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فجر انقلاب مبارک باد

استقرار میز خدمت دامپزشکی در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان جاسک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان جاسک، محمد سهرابی رییس این اداره از برپایی میزخدمت دامپزشکی در نماز جمعه شهرستان جاسک به مناسبت ایام الله دهه فجر، خبر داد. 

وی گفت: به منظور آگاهی بخشی به مردم و پیگیری مشکلات دامداران، میز خدمت اداره دامپزشکی شهرستان جاسک روز جمعه در محل اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان جاسک برپا شد.

سهرابی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردها و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در #دولت_کار_و_فعالیت به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران انجام شد و  خدمت رسانی به نمازگزاران  و مراجعه کنندگان به میز خدمت دامپزشکی در مصلی شهر جاسک، با توزیع بروشور و کتابچه اطلاع رسانی انجام و ضمن پاسخ به سؤالات مردم در راستای تبیین دستاوردهای دامپزشکی و همچنین آگاهی بخشی جامعه از خدمات سلامت محور دامپزشکی اقدام شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان جاسک اظهار داشت: مراجعین به میزخدمت دامپزشکی، توصیه های بهداشتی در خصوص نحوه تهیه گوشت سالم و بهداشتی، تهیه مرغ و ماهی سالم و بهداشتی و آشنایی با بیماری های مشترک بین حیوان و انسان و همچنین سایر مسائل مربوط به تهیه گوشت سفید و قرمز ارائه و برشورهای آن توزیع شد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان جاسک
  • کد خبر : 314734
کلمات کلیدی
jask اداره شهرستان جاسک

jask اداره شهرستان جاسک

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید