• 1400/09/18 - 10:23
  • تعداد بازدید : 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فعالیت مراکز تکثیر میگوی شهرستان جاسک تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی

از مراکز تکثیر میگوی شهرستان جاسک، به منظور بررسی رفع نواقص ممیزی انجام شده، پیش از شروع فصل فعالیت این واحدها بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان جاسک، محمد سهرابی رئیس این اداره، از بازدید مراکز تکثیر میگوی شهرستان جاسک، به منظور بررسی رفع نواقص ممیزی انجام شده، پیش از شروع فصل فعالیت این واحدها خبر داد.

وی گفت: با توجه به نزدیکی شروع فصل زراعی جدید، بازدید از مراکز تکثیر میگوی شهرستان جاسک به منظور بررسی روند آماده سازی مراکز تکثیر و رفع نواقص ممیزی صورت گرفته در آن واحد، انجام شد.

سهرابی افزود: سه مرکز تکثیر میگوی فعال شهرستان جاسک در سال زراعی گذشته پست لارو تولیدی خود را تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی شهرستان، جهت پرورش به مزارع پرورش میگوی داخل شهرستان و همچنین به شهرستان های سیریک، میناب، بندرعباس و بندرلنگه و نیز مزارع پرورش میگوی خارج استان، ارسال نمود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان جاسک اظهار داشت: فعالیت مراکز تکثیر میگو در طول سال تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی صورت می پذیرد و بازرسان این اداره با بازرسی های دوره ای و مراقبت های لازم در طول مدت فعالیت و همچنین بازدید و ممیزی این واحدها در خارج از فصل فعالیت، به منظور ارتقاء بهداشت پست لارو تولیدی این مراکز و سلامت جامعه، اقدام می نمایند. 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان جاسک
  • کد خبر : 279772
کلمات کلیدی
jask اداره شهرستان جاسک

jask اداره شهرستان جاسک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید