• 1401/02/28 - 12:07
  • تعداد بازدید : 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید میدانی از فعالیت های اکیپ های دامپزشکی در شهرستان بشاگرد

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، از فعالیت اکیپ های عملیاتی دامپزشکی در شهرستان بشاگرد به صورت میدانی بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی ادره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان، در سفر به شهرستان بشاگرد، از فعالیت اکیپ های عملیاتی دامپزشکی اعزامی به آن شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید میدانی، نحوه برنامه ریزی پوشش واکسیناسیون جمعیت دامی شهرستان بشاگرد و انجام عملیات واکسیناسیون دام ها قبل و بعد از اعزام اکیپ های عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر جانباز در این خصوص گفت: با برنامه ریزی مناسب اکیپ مبارزه با بیماری های دامی در شهرستان بشاگرد، طبق برنامه پیش بینی شده مشغول عملیات مبارزه و ارائه خدمات بهداشتی در شهرستان می باشند و هدف از اعزام اکیپ های کمکی به این شهرستان، پوشش مناسب واکسیناسیون دام های منطقه در مدت زمان کم و به منظور پیشگیری از بیماری های واگیر دامی و حفظ سلامت جمعیت دام اهلی شهرستان می باشد و واکسیناسیون ضربتی دام های منطقه با دو واکسن بر علیه بروز بیماری آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک (ppr) در دست اقدام می باشد.

وی افزود: در طرح واکسیناسیون ضربتی در دست اجرا، از توان خودرویی بسیج و محیط زیست شهرستان به منظور تحت پوشش دادن جمعیت دامی نقاط صعب العبور و دور افتاده شهرستان و همچنین تسریع در امور واکسیناسیون استفاده شد و با بررسی های بعمل آمده تا کنون پوشش قابل قبولی صورت پذیرفته است، که با اجرای این عملیات ضربتی، پوشش حداکثری واکسیناسیون دام های این شهرستان، محقق خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان در بازدید میدانی خود با دامداران مناطق روستایی و عشایری شهرستان بشاگرد و خصوصا دامداران بخش گافر و پارامون دیدار کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات این دامداران را مورد توجه قرار داد.    

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 286259
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید