• 1400/03/06 - 17:43
  • تعداد بازدید : 262
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سفر مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان به شهرستان بشاگرد

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان بشاگرد خواستار مساعدت ویژه فرمانداری در خصوص اعتبارات تکمیل پروژه ساخت ساختمان فنی اداری دامپزشکی شهرستان بشاگرد به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به دامداران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز در سفر به شهرستان بشاگرد باتفاق رییس اداره طرح، برنامه ریزی، بودجه و مطالعات اقتصادی اداره کل دامپزشکی استان با احمد محمودی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری، دیدار نمود.

دکتر جانباز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ها و حمایت های فرماندار محترم شهرستان و به تشریح وظایف گسترده و سلامت محور دامپزشکی در امر سلامت و ارتقاء امنیت غذایی جامعه پرداخت و خواستار مساعدت در زمینه تخصیص اعتبارات به منظور تکمیل اجرای پروژه ساخت ساختمان فنی اداری در مرکز شهرستان جهت ارائه خدمات بهتر دامپزشکی به دامداران شهرستان، شد.

در ادامه احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان، از تلاش شبانه روزی مجموعه دامپزشکی در راستای ارتقاء سطح سلامت و نظارت بهداشتی عمومی جامعه که به جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته، تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار شهرستان بشاگرد در ادامه افزود: با توجه به اعتبارات شهرستان، این فرمانداری در خصوص تخصیص اعتبارات به طرح های تولیدی در حوزه دامپزشکی اعم از دامداری، مرغداری و بویژه ساخت ساختمان فنی اداری دامپزشکی که باعث ارتقاء سطح ارائه خدمات به جامعه و معیشت شهروندان، می شود، همه تلاش خود را انجام می دهد و حمایت های فرمانداری همچون گذشته و بعضا" بیشتر از آن، از مجموعه دامپزشکی شهرستان، در دستور کار خواهد بود.

دکتر جانباز، ضمن بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان و دیدار با کارکنان این اداره و عرض خدا قوت به منظور اجرای شبانه روزی طرح های سلامت محور دامپزشکی در منطقه، از پیشرفت فیزیکی پروژه احداث ساختمان فنی اداری دامپزشکی شهرستان بشاگرد، بازدید نمود.  

در ادامه سفر مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، از اقدامات آماده سازی پیش از جوجه ریزی، سالن های مرغداری فعال در شهرستان به منظور بررسی اجرای دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با آن بازدید نمود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 274238
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید