• 1403/02/08 - 15:00
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور دامپزشکی در نمایشگاه ویژه هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در هفته سلامت در نمایشگاه برپا شده به مناسبت این هفته شرکت کرد.

در غرفه اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان علاوه بر تببین رسالت ها و دستاروردهای این اداره کل در راستای حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه، بروشورهای آگاهی بخشی و آشنایی با بیماری های مشترک بین حیوان و انسان و توصیه های بهداشتی هنگام خرید فرآورده های خام دامی اعم از، ماهی، مرغ، گوشت قرمز، شیر، تخم مرغ و سایر فرآورده های خام دامی بین بازدید کنندگان توزیع شد.

در این نمایشگاه با هماهنگی صورت پذیرفته نماهنگ ها و موشن گرافی بیماری های مشترک اعم از؛ بروسلوز(تب مالت)، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو(cchf) و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، از تلویزیون اصلی نمایشگاه، به منظور بهره مندی عموم بازدیدگنندگان پخش گردید و همچنین توصیه های بهداشتی دامپزشکی در قالب نماهنگ های "نگی نگفتیا" به نمایش در آمد.

علاوه بر هشدارهای بهداشتی، در خصوص فرهنگ سازی غذای حلال، نماهنگ های "غذای حلال" و معرفی "اجرای حرام حیوانات حلال گوشت" و همچنین "آبزیان حرام" به نمایش عموم مردم گذاشته شد و بروشورهای ویژه آن نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع شد. 

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 318421
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید