• 1403/02/08 - 07:54
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

904 کیلوگرم فرآورده خام دامی در قشم کشف شد

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، محمدصدیق ارم رییس این اداره، از کشف ۹۰۴ کیلوگرم  فرآورده های خام دامی  بدون هویت و انجماد غیر اصولی و شرایط بد نگهداری و  غیر قابل مصرف از یک رستوران در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این مقدار فرآورده خام دامی شامل؛ انواع گوشت قرمز، ماهی و میگو بود،  که از سردخانه این رستوران در شهر قشم کشف شد و پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع  قضایی ارجاع و با دستور دادستان شهرستان، رستوران مذکور پلمپ شد.

ارم خاظر نشان کرد: به منظور حفظ بهداشت عمومی، اکیپ های بازرسی دامپزشکی به همراه بازرسین شبکه بهداشت، اصناف سازمان منطقه آزاد و تعزیرات حکومتی، در همه نقاط این شهرستان، که بزرگترین جزیره خلیج همیشه فارس محسوب می شود، از مراکز عرضه فرآوردهای دامی و رستوران ها به طور مستمر بازدید می کنند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، به منظور جلوگیری از مخاطرات بهداشتی و تهدید سلامت شهروندان و حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه با متخلفین برخورد خواهد کرد.

وی از قشموندان و گردشگران گرامی درخواست کرد: صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دامپزشکی، مراتب را طی تماس با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۳۴۴۱۱۰ و ۰۷۶۳۵۳۴۴۴۲۰ اداره دامپزشکی قشم اطلاع رسانس کنند تا در اسرع وقت به تخلف مربوطه رسیدگی شود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 318358
qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید