• 1400/08/18 - 10:43
  • تعداد بازدید : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار با فرماندار شهرستان پارسیان

محمدجواد صفوی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان از دیدار مدیرکل دامپزشکی استان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسیان خبر داد.

دیدار با فرماندار پارسیان

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، محمد جواد صفوی رییس این اداره از سفر دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین  رضا حمزه ای مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی هرمزگان به شهرستان پارسیان و دیدار با مهندس مجتبی رضا پور فرماندار این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در ابتدای این دیدار دکتر جانباز به تاریخچه شکل گیری دامپزشکی در ایران و اقدامات صورت پذیرفته در طول تاریخ به منظور رفاه حیوانات و حفظ سلامت آنان و در نهایت سلامت جامعه مطالبی بیان نمود و اقدامات اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان را به منظور حفظ سلامت دام و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه در حوزه های مختلف، تشریح نمود.

ایشان اظهار داشت: در ادامه حاج آقا حمزه ای به عملکرد دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی را، به منظور حلیت فرآورده های خام دامی استحصالی و همچنین فرهنگ سازی غذای حلال در سطح استان پرداخت و در بحث نظارت شرعی (صید و ذبح ) در کشتارگاه ها، صیدگاه ها و مراکز عمل آوری و نگهداری فرآورده های خام دامی مطالبی بیان نمود.

صفوی افزود: در ادامه این دیدار مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان ضمن خوش آمدگویی، به نقش و اهمیت جایگاه دامپزشکی در سلامت فرآورده های خام دامی و ارتقاء سلامت جامعه اشاره نمود، در پایان از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و همچنین زحمات پرسنل خدوم اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان پارسیان
  • کد خبر : 278763
کلمات کلیدی
parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید