• 1401/07/12 - 10:12
  • تعداد بازدید : 359
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اهداء لوح تقدیر به رئیس اداره دامپزشکی پارسیان

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارسیان با اهدا لوح تقدیر از تلاش های خالصانه رئیس اداره دامپزشکی پارسیان تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان «سرتیپ دوم پاسدار هدایت الله امیری» جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و « سرهنگ دوم پاسدار مجید رنجبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران با اهداء لوح تقدیر از «محمد جواد صفوی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان جهت اقدامات ارزشمند ایشان در راه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است این لوح تقدیر در همایش تجلیل از جهادگران و گروه های جهادی به رئیس اداره دامپزشکی پارسیان تقدیم گردید.

 در متن این تقدیر نامه  آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمد جواد صفوی ریاست محترم اداره دامپزشکی پارسیان

با سلام و دعای خیر

 

اکنون که با استعانت از درگاه لایزال الهی، همت نموده و به یاری تلاشگران عرصه خدا پسندانه محرومیت زدایی در پیشبرد اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، همکاری و تشریک مساعی نموده اید. بدین وسیله از زحمات، تلاش ها ، اقدامات ارزشمند، مثمرثمر، خدمات خالصانه و بی شاعبه ای که در راه خدمات رسانی، محرومیت زدایی، محروم نوازی و مردم یاری و مردم دوستی به انجام رسانده اید صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم و به منظور ارج نهادن به سعی و تلاش جنابعالی و خدمات شما بزرگوار ضمن تقدیم این لوح سپاس ، دست توانای شما را به گرمی فشرده و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواهانیم. امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) موفق و موید باشید..

  • گروه خبری : اخبار شهرستان پارسیان
  • کد خبر : 290874
کلمات کلیدی
parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید