• 1401/07/25 - 11:37
  • تعداد بازدید : 241
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور فرماندار پارسیان در اداره دامپزشکی شهرستان

فرماندار پارسیان با حضور در اداره دامپزشکی این شهرستان با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های کارکنان این اداره تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان با رئیس و کارکنان این اداره، به مناسبت هفته دامپزشکی دیدار کردند.

مهندس فرهنگ سالمی فرماندار پارسیان در این دیدار با تبریک روز ملی دامپزشکی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان دامپزشکی و فعالیت هایی که در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام انجام می دهند، علاوه بر توسعه دامپروری در تأمین سلامت مردم نقش مهمی را ایفا می کنندکه جا دارد از تلاش ها و زحمات پرسنل دامپزشکی، تقدیر گردد. 

محمدجواد صفوی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان نیز با تقدیر و تشکر از حامیت های فرمانداری این شهرستان و هیئت همراه گفت: خدمات و فعالیت های سلامت محور دامپزشکی با تأمین امنیت غذایی و کنترل و پیشگیری از بروز بیماری های واگیر دامی و مشترک بین انسان و دام، ضامن سلامت و بهداشت عمومی جامعه می باشد.

در پایان مهندس فرهنگ سالمی با اهدا لوح تقدیر به رئیس و کارکنان اداره دامپزشکی پارسیان از فعالیت های سلامت محور این اداره، تشکر و قدردانی نمود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان پارسیان
  • کد خبر : 291420
کلمات کلیدی
parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید