• 1400/09/25 - 11:02
  • تعداد بازدید : 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توقیف دام مظنون به قاچاق در شهرستان پارسیان

عدم احراز هویت دام های حمل و نقل شده بدون گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی منجر به توقیف دام ها گردید

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان، محمدجواد صفوی رییس این اداره، از توقیف یک دستگاه  کامیونت حاوی دام قاچاق خبر داد.

وی گفت: یک دستگاه کامیونت که حاوی 15 رإس دام سبک بود در پی بازرسی های بعمل آمده توسط نیروی انتظامی شهرستان به اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان به منظور ارائه نظر کارشناسی ارجاع گردید که بدلیل عدم احراز هویت، محموله مذکور توقیف گردید.

صفوی افزود: در بررسی های بعمل آمده و عدم احراز هویت دام های مذکور، محموله توقیفی به ظن قاچاق به مرجع قضایی معرفی گردید  و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان پس از بررسی های لازم، حکم بر ذبح دام های توقیفی را صادر نمود و دام های مذکور روانه کشتارگاه این شهرستان گردید.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان خاطر نشان کرد: حمل هر گونه دام زنده با هماهنگی بین مبدا و مقصد و درج در سامانه های یکتا و قرنطینه دامپزشکی میسر است و حمل و نقل دام زنده و فرآورده های خام دامی که خارج از چرخه قرنطینه دامپزشکی و بدون ثبت در سامانه یکپارچه قرنطینه دامپزشکی صورت پذیرد، از نظر این اداره غیرقانونی بوده، در صورت مشاهده توقیف و مراتب جهت تصمیم نهایی به مراجع قضایی ارجاع می گردد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان پارسیان
  • کد خبر : 279985
کلمات کلیدی
parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

parsian اداره دامپزشکی شهرستان پارسیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید