• 1401/02/18 - 07:21
  • تعداد بازدید : 327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دستاورد اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی در قشم

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم دستاورد اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه رمضان، را در شهرستان قشم تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، محمدصدیق ارم اجرای دو ماهه طرح ملی تشدید نظارتی دامپزشکی را در شهرستان قشم تشریح کرد.

ارم از آماده سازی اکیپ های عملیات ثابت و سیار نظارت بهداشتی و آغاز فعالیت آن ها از نیمه دوم  اسفند ماه سال 1400 تا عید سعید فطر 1401، به منظور پوشش حداکثری نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام پایانی سال 1400 و تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی قشم افزود: در این ایام، کشتارگاه دام شهرستان فعال بوده و نظارت بهداشتی بر کشتار 272 رأس دام سبک و سنگین در کشتارگاه دام این شهرستان صورت پذیرفت و مقدار 530 کیلوگرم فراورده خام دامی غیرقابل مصرف در کشتارگاه، ضبط، معدوم و از چرخه مصرف شهروندان خارج گردید.

وی با بیان 379 مورد بازدید از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی توسط بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، اظهار داشت: نظارت بر فراورده های خام دامی مصرفی مردم با دقت و حساسیت انجام می گیرد و در این بازدید ها، تعداد سه مرکز نگهداری و عرضه فراوره خام دامی با دستور مراجع محترم قضایی پلمپ گردید و مقدار حدود 4 تن انواع فراورده های خام دامی شامل 448 کیلوگرم گوشت قرمز و 811 کیلوگرم مرغ و 1850 کیلوگرم خوراک آبزیان و همچنین 470 کیلوگرم آلایشات دام، طیور و آبزیان در طول اجرای این طرح بدلیل نداشتن تاریخ مصرف و شرایط بهداشتی مناسب، ضبط و با دستور مقام محترم  قضائی شهرستان، امحاء گردید .

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 285823
کلمات کلیدی
qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید