• 1400/01/29 - 08:06
  • تعداد بازدید : 314
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید مشترک دامپزشکی و فرمانداری در شهرستان قشم

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم باتفاق فرماندار این شهرستان، طی بازدید مشترکی از مراکز عمل آوری، انجماد و بسته بندی فرآورده های خام دامی شهرستان، موانع تولید این واحدها را، بررسی نمود.

بازدید مشترک جهت بازدید و آشنایی با روند تولید شرکت های عمل آوری، انجماد و بسته بندی و آگاهی از مشکلات شرکت های مذکور جهت رفع و تولید بیشتر جهت مصرف داخلی و صادرات

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، بازدید مشترکی توسط دکتر نصری فرماندار و محمدصدیق ارم رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم از مراکز عمل آوری، انجماد و بسته بندی سطح این شهرستان به عمل آمد.

ارم گفت: این بازدید در اجرای بازرسی های دوره ای، نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روند تولید و آگاهی از مشکلات شرکت های مذکور و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال 1400 را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری نموده اند، صورت پذیرفت.

وی افزود: این بازدید که به اتفاق نماینده عالی دولت در شهرستان صورت پذیرفت، بررسی و رفع موانع و مشکلات تولید در این واحدها در کمترین زمان ممکن و تسریع در تولید به منظور مصرف داخلی و صادرات انجام شد.

فرماندار شهرستان قشم، پس از بازدید از شرکت های عمل آوری و گفتگو با مدیران عامل و پرسنل شرکت های مذکور، ضمن قدردانی از زحمات آن ها به منظور به متوقف نکردن چرخ تولید و تشکر از زحمات رییس و پرسنل اداره دامپزشکی قشم، گفت: با عنایت به اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سفره ی هموطنان، یکی از کارهای پراهمیت و ضروری در جامعه می باشد، لزوم رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی، در تولید محصول سالم و بهداشتی و تولید و اشتغال پایدار و درامدزایی واحد های تولیدی، نقش اساسی دارد.

ایشان، بر همکاری با بازرسین بهداشتی دامپزشکی و همچنین انجام نظارت های هر چه بیشتر اداره دامپزشکی بر مراکز ذکر شده را، جهت تولید فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی که در نهایت منجر به حفظ سلامت شهروندان و ارتقاء امنیت غذایی جامعه می گردد، تاکید نمود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 273166
کلمات کلیدی
qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید