• 1400/02/08 - 14:12
  • تعداد بازدید : 1276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روز ملی خلیج فارس گرامی باد.

دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، در پیامی فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز با صدور پیامی فرا رسیدن دهم اردیبهشت‌ ماه، روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم اردیبهشت ماه به نام روز ملی خلیج فارس مزین شده است. خلیج همیشه فارس، مهد تمدن ایرانی در گذرگاه انتقال انرژی و مبادلات تجارت جهانی است که ریشه در ژرفای تاریخ داشته و همواره تجلی گر نام بلند آوازه ایران است.

این خطه پهناور که گنجینه ای ارزشمند از اسطوره ها، حماسه ها و آئین های ناب و ماندگار را از زمان های دور تا به امروز در خود جای داده، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و ارتباط با دریاهای آزاد، اغلب مورد طمع ورزی سلطه جویان بوده است، اما به گواه تاریخ، روحیه استقلال طلبی و آزادگی مردم سلحشور ایران، طمع ورزی ها و حرکت های مذبوحانه آنان را ناکام گذاشته، مقتدرانه؛ فرهنگ مقاومت و ایستادگی را به رخ جهانیان کشانده است.

اینجانب و همکاران پرتلاشم، که ایثارگرانه در چنین شرایط آب و هوایی، در راه پیشگیری از بروز بیماری های مشترک و واگیردار دامی و نظارت بر بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه، خدمت صادقانه، انجام می دهند، این روز بزرگ و ملی را به ملت شریف ایران بویژه مردمان دیار نخل و شرجی، هرمزگانی های گرامی، تبریک عرض نموده، نام و یاد همه مبارزان دلیر، مرزداران و مدافعان جان بر کف این آب و خاک را که با پایمردی، خلیج همیشه فارس را از لوث نیروهای متجاوز بیگانه پاک نگهداشته اند، گرامی می داریم و مطمئن هستیم مردم غیور کشورمان علیرغم همه توطئه ها، همچون گذشته با اقتدار از این آب های نیلگون حراست خواهند نمود و به فضل الهی نام گهر بار خلیج فارس، به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر فراز تاریخ ایران، خواهد درخشید.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار شهرستان رودان,اخبار شهرستان بستک,اخبار شهرستان قشم,اخبار شهرستان بشاگرد,اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار شهرستان پارسیان,اخبار شهرستان بندر خمیر,اخبار شهرستان حاجی آباد,اخبار شهرستان سیریک,اخبار شهرستان میناب,اخبار شهرستان بندرعباس,اخبار شهرستان جاسک,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 273455
کلمات کلیدی
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید