• 1400/01/19 - 12:55
  • تعداد بازدید : 685
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد شهرستان قشم با رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قشم

دکتر آزاد مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد شهرستان قشم با محمد صدیق ارم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قشم دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قشم، دکتر آزاد مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان قشم از خدمات مجموعه دامپزشکی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.
وی در این دیدار، ضمن قدردانی از ارائه خدمات سلامت محور دامپزشکی، خواستار همکاری بیشتر بین بخشی و تعاملات سازنده، به منظور ارائه خدمات مؤثر در زمینه بهداشت و مبارزه با بیماری های آبزیان در جزیره قشم گردید.                                                                                           
در این جلسه محمد صدیق ارم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قشم، ضمن تشکر از برنامه ریزی این دیدار اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی اداره   دامپزشکی شهرستان قشم، در راستای اهداف سلامت محور سازمان دامپزشکی کشور و تحقق شعار " خدمات بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سفره" صورت می پذیرد.
ارم افزود: در شهرستان قشم با عنایت به وجود توانمندی های سرمایه گذاری در بخش شیلات و افزایش روز افزون آبزی پروری در این جزیره، این اداره با توجه به امر ذاتی خود که ارائه خدمات به مردم می باشد، با اعزام اکیپ های کارشناسی و عملیاتی مختلف، در حوزه های تکثیر و پرورش آبزیان اعم از؛ ماهی و میگو و همچنین؛ پرورش ماهی در قفس، اقدامات بهداشتی و مدیریت بیماری های آبزیان را به صورت مستمر انجام می دهد و در این زمینه آمادگی همکاری مشترک و بیشتر در حوزه شیلاتی و دامپزشکی را در منطقه آزاد قشم، به منظور ارتقای سطح بهداشت و امنیت غذایی شهروندان گرامی، اعلام می دارد.
  • گروه خبری : اخبار شهرستان قشم
  • کد خبر : 272928
کلمات کلیدی
qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

qeshm اداره دامپزشکی شهرستان قشم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید