• 1402/11/04 - 08:52
  • تعداد بازدید : 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ممیزی مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی فعال در شهرستان بندرلنگه در راستای صدور کدهای EC و IR انجام شد

ممیزان سازمان دامپزشکی کشور از واحدهای متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی فعال در شهرستان بندرلنگه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه، ممیزی مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی در بندرلنگه توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور انجام شد.

عدنان بهروز رییس این اداره در این خصوص گفت: دکتر فضلی خانی رئیس گروه فرآورده های خام دامی، دکتر امان الهی معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و دکتر طالبی سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان به همراه ابوذر فیروزی کارشناس نظارت اداره دامپزشکی شهرستان بندرلنگه ممیزی مراکز متقاضی صادرات را انجام دادند.

وی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در ساختار مراکز متقاضی صادرات فراورده های خام دامی و شیلاتی و ممیزی و رفع نواقص موجود جهت صدور و تمدید کدهای IR و EC مدنظر ممیزان سازمان دامپزشکی کشور بود و نواقص و ایرادات مشاهده شده، به منظور رفع آن به مسؤولین فنی بهداشتی و متصدیان واحدهای مورد بازدید، تذکر داده شده و مهلت زمانی به منظور رفع نواقص موجود ابلاغ گردید، تا با بر طرف نمودن موارد ذکر شده، در راستای تولید و صادرات پایدار اقدام لازم انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314094
lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

lengeh اداره دامپزشکی شهرستان لنگه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید