• 1401/04/15 - 07:35
  • تعداد بازدید : 261
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دامپزشکی هرمزگان در مناطق زلزله زده

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه، امداد دامپزشکی را مورد بررسی قرار داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان با حضور در مناطق زلزله زده، عملیات امداد دامپزشکی را مورد بررسی قرار داد.

دکتر جانباز در بازدید از روستای سایه خوش، ضمن دیدار با نمایندگان عالی دولت در ستاد مدیریت بحران مستقر در آن منطقه، به لزوم آوار برداری جایگاه دام و دفن بهداشتی دام های تلف شده احتمالی، ضد عفونی و سمپاشی آن را، به منظور جلوگیری از بروز بیماری های واگیر دامی و مشترک بین حیوان و انسان و همچنین حفظ سلامت جامعه، تأکید نمود.

وی در دیدار با دامداران مناطق زلزله زده و سایر خانواده های آسیب دیده در منطقه، ضمن دلجویی از این عزیزان، عملیات امداد دامپزشکی را در مناطق زلزله زده مورد بررسی قرار داد و دستور اعزام اکیپ کمکی از شهرستان بستک را علاوه بر اکیپ های مستقر در منطقه که از شهرستان های بندرلنگه و بندر خمیر حضور دارند، صادر نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در این بازدید با اکیپ های جهادی بخش خصوصی دامپزشکی حاضر در مناطق زلزله زده، که در کنار نیروهای بخش دولتی مشغول امداد رسانی و  درمان دام های آسیب دیده، مشغول فعالیت بودند، دیدار کرد و علاوه بر روستای سایه خوش، سایر روستاهای آسیب دیده در زلزله اخیر شهرستان بندرلنگه را، مورد بازدید قرار داد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بندر لنگه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 287933
سید امین عمرانی

سید امین عمرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید